Kansiosta Laskutus · Kaikki kansiot

Pasi

Hei,

Eilisessä kokouksessa päätetty 40€ liittymismaksun maksulomake,

Tällä hetkellä kaikki listoilla olevat henkilöt voivat maksun maksamalla liittyä ja sitä kautta osallistua seuran tarjoamille vuoroille.

Maalivahdeilta maksua ei peritä, mutta käytää tarkistamassa sähköposti-osoitteenne ja puhelinnumeronne.

Maksuaikaa on Tiistaihin 29.3 saakka, jonka jälkeen siivoamme jäsenlistan. Tämän jälkeen jäseneksi pääsee suosittelijan kautta maksamalla jäsenmaksun.

Mikäli kysyttävää, niin laittakaa viestiä.

//Pasi T.

(poistettu pelaaja)

Täyttäkää liittymismaksua maksaessanne VIESTIKENTTÄ MALLIN MUKAAN, jolla vältetään ylimääräinen selvittelytyö kirjanpidossa!

Vuosikokouksen pöytäkirja tulossa nähtäväksi tämän viikon aikana.

Petri

Maksettu. Oon tosin marraskuun loppuun asti ulkomailla työkomennuksella, joten älkää ihmetelkö, jos sitä ennen ei kuulu mitn...

Maksettu

(poistettu pelaaja)

Kymmenen jäsenmaksua näkyy tilillä ja kaikissa osattu viestikenttä täyttää ohjeen mukaan, ISO kiitos siitä.

(poistettu pelaaja)

MUISTUTUS! Liittymismaksuja mahtuu vielä yhdistyksen tilille, eräpäivä TÄNÄÄN!!! Kaksikymmentä suoritusta kirjautunut tähän aamuun mennessä.

Kirjaudu sisään kommentoidaksesi.

Kansiosta Laskutus